Plebiscyt
Przygotuj się na więcej…

Przygotuj się na więcej…

3 kwietnia 2013


image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Polacy potrafią spędzić w centrach handlowych ogromną ilość czasu. Jednak konkurencja stale rośnie i w dobie zakupów online, warto przyciągać klientów na różne sposoby. Liczy się nie tylko cena produktu. 

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

Często zdarza się, że jesteśmy gotowi zapłacić dużo za daną rzecz, bo po prostu lubimy jakiś sklep, podoba się nam to miejsce i dobrze się w nim czujemy. Na jakiej podstawie powstają takie przyjemne skojarzenia? Powstają wówczas, gdy zapamiętamy coś, co wyróżniło to miejsce spośród wielu innych. Może to być miła obsługa, ładny wygląd sklepu czy atmosfera, jaka w nim panuje. Tego typu pozytywne odczucia sprawiają, że chętniej do takich miejsc wracamy.

Centra handlowe prześcigają się w zdobywaniu klientów, oferując im rozmaite atrakcje – pokazy mody, porady fryzjera, kosmetyczki, stylistki, spotkania ze znanymi artystami i postaciami życia publicznego. Dochodzą jeszcze do tego: konkursy i degustacje kulinarne, a także najróżniejsze zabawy dla dzieci. Obok obiektów handlowych powstają też mini-parki czy place zabaw. Wypoczynkowy skwerek z fontanną i ławkami jest już niezbędnym minimum, bo zakupy mają być przyjemnością, a nie tylko koniecznością. Czym można jeszcze zatem się wyróżnić?

Odrobina raju na co dzień

Odpowiedź jest prosta – kwiatami. Pozytywne skojarzenia powstają dzięki aranżacji przestrzeni roślinami, a zwłaszcza kolorową roślinnością. Naukowo udowodniono, że ludzie lepiej czują się wśród zieleni. Są bardziej zrelaksowani, łagodniejsi, pozytywnie nastawieni do sobie i do innych, łatwiej się z nimi porozumieć. Na kwiatowy aspekt wrażliwe są szczególnie kobiety, bo kobiety to estetki. A to właśnie one w większości robią zakupy lub o zakupach decydują. Nie szczędźmy więc kwiatów dla Pań!

zielona_gora_www.terra-pl.eu_47

Źródło: archiwum Terra

Ale gdzie i jak te kwiaty umieścić? Odpowiednim pomysłem okażą się wieże kwiatowe. Nie da się ich nie zauważyć, bo niektóre modele przewyższają człowieka. Ze względu na rozmiary lepiej wpisują się w skalę tak dużych obiektów jak handlowe centra.

Ukwiecone wieże z powodzeniem można umieścić we wszystkich strategicznych miejscach naszych galerii. Mogą witać klientów przed wejściem, stać wzdłuż alejek i na ich skrzyżowaniach, akcentować strefy wypoczynkowe z ławkami lub miejsca, gdzie akurat odbywają się pokazy. Dobrze będą również wyglądać przed kawiarniami lub w ogródkach restauracyjnych.

Wieże kwiatowe mogą stać pojedynczo albo też w grupach. Są mobilne – łatwo je przestawić, a wraz z końcem sezonu zdemontować i schować na zimę. Co roku mogą być umieszczane gdzie indziej i w nowej konfiguracji.

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

Kaskadowe konstrukcje kwietnikowe ustawione na zewnątrz obsadzamy roślinami odpornymi na warunki atmosferyczne. Te wewnątrz budynku – roślinami „doniczkowymi”. Wieże kwiatowe dobrze wyglądają przystrojone odpowiednio do aktualnie zbliżających się świąt, czyli do najbardziej okazale obchodzonych u nas Świąt Bożego Narodzenia oraz Świąt Wielkanocnych. Wówczas oprócz typowych roślin, możemy też na nich umieszczać rozmaite ozdoby i florystyczne dodatki.

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

kaskadowe konstrukcje kwietnikowe

Źródło: archiwum Terra

Tak zaaranżowanej przestrzeni nie da się minąć obojętnie! A ten komu się tu spodoba, z pewnością przyjdzie ponownie. I z satysfakcją można będzie wówczas powiedzieć, że inwestycja w kwiaty była inwestycją opłacalną.

Źródło: Na podstawie tekstu autorstwa Małgorzaty Dyrskiej

« »

Dodaj komentarz