Wyjdź z cienia…

27 marca 2013
image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Witryna sklepowa to najtańsza i zarazem najskuteczniejsza forma promocji sklepu. Dziś już nie ma miejsca na przypadkowe aranżacje. Jak więc wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć blaskiem?

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

Okna wystawowe są takim elementem, który wyróżnia sklep spośród innych. Bardziej świadomy właściciel powinien postarać się, by znaleźć ciekawy i oryginalny pomysł na wizualizację. Dobrze zaprojektowana witryna powinna: szokować, zaskakiwać i nie pozwalać przejść obojętnie.

Będzie skuteczna, gdy zastosujemy na niej współgrające elementy takie jak: oświetlenie, odpowiednią stylizacje manekinów i dekoracje. Wszelkiego rodzaju dodatki zwiększą szansę na zainteresowanie przechodniów oraz podkreślają renomę marki.

Dobrze zaprojektowany interfejs sklepu pozwala zwiększyć słupki sprzedaży nawet o kilkadziesiąt procent. Co więcej, wystrój oraz projekt wpływa bezpośrednio na tożsamość danego sklepu. A jak wiadomo, kolory czy elementy kształtują charakter sklepu oraz to, w jaki sposób zostanie on odebrany na rynku lub przez klientów.

Dlatego odpowiedni dobór dodatków wydaje się być rzeczą bardzo ważną. Dekorację można umieścić bezpośrednio na wystawie lub w jej pobliżu, tak aby była dobrze widoczna z ulicy. Warto stworzyć witryny, które odpowiadają potrzebą i doskonale wpisują się w najnowsze trendy. Jak to zrobić?

Zaświeć pomysłem!

Wbrew utartym schematom, ozdoby nie muszą ograniczać się do klasycznych kształtów i form. Można pokusić się o design w niecodziennym wydaniu. Przykład? Podświetlane donice lub różnego rodzaju formy, które nadają się do dekorowania przestrzeni, zarówno tych wewnątrz jak i na zewnątrz obiektów. Przełamują monotonię oraz podnoszą rangę miejsca, w którym się znajdują. Możliwości ich są naprawdę wielkie. Tylko od naszej wyobraźni i kreatywności zależeć będzie ich przeznaczenie. Bezkompromisowo możemy stwierdzić, że są bezcennym narzędziem w rękach każdego architekta.

podświetlane elementy

Źródło: TerraForm

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

Duże donice, jak już wiemy nie tylko spełniają przepisaną im pierwotnie funkcję, to także nowoczesne elementy, które należy odpowiednio dopasować do witryny, tak by stworzyła pewną wizualną całość. Zarówno jeśli chodzi o kolorystykę czy kształt. Wszelkiego rodzaju dodatki nie powinny być zastosowane w aranżacji wnętrz przypadkowo.

podświetlane donice

Źródło: TerraForm

Podświetlane donice TerraForm oraz elementy dekoracyjne marki Slide mogą również stanowić rozwiązanie dla firm zmagających się z własnym wizerunkiem, jak również dla tych, którzy chcą go od podstaw zbudować. Są doskonałym i niecodziennym nośnikiem reklamy. Wyeksponują logotyp, ozdobią przestrzeń, a co najważniejsze przyciągną uwagę.

podświetlane elementy

Źródło: TerraForm

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

podświetlane elementy

Źródło: Slide Polska

Pamiętajmy słowa Aliny Wheeler, autorki przewodnika dla managerów, która jest zdania, że „Marka jest walutą XXI wieku, a rozpoznawalna marka – miarą sukcesu”.