Wyróżnij się lub zgiń….

Wyróżnij się lub zgiń….

Przestrzeń miejska często kojarzy się nam z nudą, szarością i rozległym betonem, ale także z brakiem atrakcji po zmroku. Jak w prosty i tani sposób sprawić, by to właśnie nasz lokal wyróżniał się najbardziej? Jak dzięki niepozornym elementom zmienić charakter przestrzeni restauracyjnej lub hotelowej? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i sprawić, by nie przeszli obojętnie obok naszego lokalu?

W pierwszej kolejności, zastanówmy się, w jaki sposób klienci poszukują miejsca, w którym decydują się spędzić wieczór?

Z pewnością, swój wybór podejmują na zasadzie skojarzeń. Jeśli ktoś z ich znajomych polecił im wcześniej dany hotel czy restaurację, to będą skłoni zaryzykować i wybrać właśnie to miejsce. Ale równie często decydują się na lokal, w którym nigdy wcześniej nie byli, i o którym nigdy wcześniej nie słyszeli. Co w tym przypadku wpływa na ich wybór – elementy, które skutecznie przykują wzrok!

Pomyślmy co może być atrakcyjne zarówno w dzień, jak i po zmroku? Co może być stylowe i  efektowne? A także jaki element pozwoli nam na tanią i skuteczną promocję własnego lokalu? Doskonałym sposobem na rozwiązanie powyższych problemów okażą się podświetlane, duże donice z kolekcji TerraForm.

Źródło: archiwum Terra

Nie dość, że w bezbarwnym mieście to one zostaną w pierwszej kolejności zauważone, to jeszcze możemy być pewni, że swoim wyglądem przykują uwagę przechodniów i skierują ich do nas. A na tym przecież najbardziej nam zależy.

Świecące donice TerraForm dostarczają ogromny wachlarz możliwości aranżacyjnych. Możemy wypełnić je dowolnym produktem, którego promocję planujemy lub takim, który będzie kojarzył się z naszym lokalem. Możemy umieścić w nich również wszelkiego rodzaju owoce, napoje, alkohole, materiały reklamowe oraz wszystko to, co podsunie nam nasza wyobraźnia…

Źródło: archiwum Terra

Duże donice możemy wykorzystać także podczas eventów. Mogą one pełnić funkcję wizytówki – możemy na nich umieścić logo swojej firmy lub inną dowolną treść. Dzięki swojemu wyglądowi nie tylko jest to odpowiedni ekspozytor reklamowy, ale również designerski element, który posłuży nam do dekoracji wnętrza, jak i jego najbliższego otoczenia. Firma, która nie boi się wyzwań i wykorzystuje niecodzienne pomysły będzie postrzegana jako bardziej otwarta, dlatego dzięki dużym, designerskim donicom możemy również wpłynąć na kształtowanie swojego wizerunku.

Źródło: archiwum Terra

Ogrom możliwości wyboru donic i ich zastosowania daje niezliczoną wręcz ilość opcji, które trudno by było powielić. Niezliczone kształty, mnogość kolorów, ciekawe formy, faktury, jakich nikt nie spodziewałby się w przypadku takich elementów – pozwolą skutecznie zaskoczyć… Odpowiednio dobrane staną się nie tylko elegancką ozdobą, ale i skutecznym wabikiem na nowych odwiedzających.

„Differentiate or Die” czyli „Wyróżnij się lub zgiń” – brzmi zachęcająco i obiecująco. Dlaczego więc nie sprawdzić, jak stwierdzenie wymyślone przez guru marketingu i zarządzania – Jacka Trouta, dzięki dużym i podświetlanym donicom daje się zweryfikować w praktyce?

Źródło: archiwum Terra

Źródło: archiwum Terra

Źródło: archiwum Terra

1 komentarz do wpisu “Wyróżnij się lub zgiń….”

Dodaj komentarz