Świeć dobrym wizerunkiem

Świeć dobrym wizerunkiem

6 marca 2014


image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Coca-Cola, Ferrari, Fiat, Nike, Mercedes, Nokia – co łączy te znane marki? Przede wszystkim światowy zasięg i popularność, które nie przyszły znikąd. Ich sukces został wypracowany przez liczne działania marketingowe – a oto sekret tak udanej promocji:

break bar terraformŹródło: www.terraform.pl

Wszystko rozpoczyna się od koncepcji, która, by okazać się skuteczna, musi odpowiednio się wyróżniać. Jedynie marketing oparty na niekonwencjonalnych rozwiązaniach ma szansę zaowocować realnymi zyskami, ponieważ współczesny konsument doskonale wie, czego chce, a zdobycie jego zainteresowania staje się coraz trudniejsze.

cono lampaŹródło: www.terraform.pl

Podświetlane elementy marki Slide podbiły prywatne salony – właśnie to sprawiło, że nie są już jedynie efektownymi meblami i dekoracjami, ale urosły do rangi intrygujących nośników reklamy. Doskonale świadome są tego najlepiej prosperujące światowe marki, które dają przykład skutecznej promocji: w swoich działaniach postawiły na innowacyjne rozwiązania.

y-pot terraformŹródło: www.terraform.pl

Aby zaintrygować klientów Ferrari wybrało Lampy Globo, na których umieszczono logotyp marki. Towarzyszą one producentowi podczas licznych akcji, skutecznie przykuwając uwagę gości.

globo terraform.plŹródło: www.terraform.pl

Break bar jest stworzony do efektownego serwowania alkoholi, czym przekonał do siebie producentów najlepszych trunków… i nie tylko – z jego możliwości skorzystała już m.in. Nokia, Mercedes oraz producent luksusowej odzieży Armani.

break bar terraformŹródło: www.terraform.pl

break bar terraform
Źródło: www.terraform.pl

break bar terraformŹródło: www.terraform.pl

Równie skuteczny na wielu polach będzie również Light Drink – lampa w kształcie kielicha, a zarazem ekspozytor alkoholi, który po odwróceniu staje się barowym stołkiem.

light drink (1)Źródło: www.terraform.pl

light drink (1)Źródło: www.terraform.pl

Możliwość wygodnego przechowywania butelek, serwowania i konsumowania ich zawartości daje podświetlany stolik Peak: w ten sposób niebanalna reklama i element dekoracyjny w jednym może również trafić do najmodniejszych dyskotek, klubów i lokali.

Peak terraformŹródło: www.terraform.pl

Podświetlane elementy łatwo wkomponowują się w otoczenie, a umieszczone na nich logo nie zaburza założonej kompozycji. Doskonałą okazją do promocji są eventy i akcje promocyjne, podczas których niebanalne siedzisko Cubo pozwoli nie tylko wygodnie usiąść, ale stanie się oryginalną lampą, stolikiem i nośnikiem informacji.

cubo terraformŹródło: www.terraform.pl

Rozwiązaniem, z którego skorzystano podczas otwarcia Artystycznej Pracowni Wypieków Cukier Project, były podświetlane donice TerraForm X-pot. W białych pojemnikach umieszczono kolorowe balony, a na ich powierzchni znalazło się logo przedsiębiorstwa – tak udanej promocji nie powstydziłaby się żadna międzynarodowa marka!

podświetlane donice X-Pot TerraForm Cukier ProjectŹródło: www.terraform.pl

podświetlane donice X-Pot TerraForm Cukier ProjectŹródło: www.terraform.pl

Równie dobrym pomysłem jest wypełnienie donic ulotkami lub drobnymi gadżetami, które goście chętnie zabiorą ze sobą. To funkcjonalne rozwiązanie, które w każdym momencie może grać inną rolę: od klasycznej donicy, po pojemnik, nośnik reklamy, aż do samodzielnej dekoracji i niebanalnej lampy.

y-pot terraformŹródło: www.terraform.pl

Stworzenie odpowiedniego wizerunku wymaga pozostania stale na krok przed konkurencją. Warto intrygować, zadziwiać, a nawet szokować – tylko wówczas klient zapamięta markę. Przekazy reklamowe są obecne na każdym kroku i z czasem przestają być zauważane, warto więc postawić na rozwiązanie, którego po prostu nie można przeoczyć!

break bar terraformŹródło: www.terraform.pl

snack bar terraformŹródło: www.terraform.pl

break bar terraformŹródło: www.terraform.pl

cubo terraformŹródło: www.terraform.pl

« »

Dodaj komentarz