Donice w innym świetle

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Wyobraź sobie donicę. I co widzisz? Czy aby nie plastikowy pojemnik na kwiaty? A gdyby tak donica stała się nośnikiem reklamy?

Koniec stereotypów!

Ostatnimi czasy, donice, które dotąd zdobiły nasze domy i podwórza urosły do rangi prawdziwie designerskich nośników reklamy. Dlaczego? Ponieważ współczesny konsument jest świadomy jak nigdy dotąd. Coraz trudniej jest przykuć jego uwagę naszymi działaniami marketingowymi. Dobrze wie czego chce, a różnorodność ofert na rynku pozwala mu na swobodny wybór. Właśnie dlatego marketing oparty na nietypowych pomysłach może się sprawdzić.

donice reklamowe

Jak więc zaintrygować klienta?

Z pomocą przyjdą duże donice w roli ekspozytora reklamy – eleganckie, podświetlane, z możliwością umieszczenia logo. Donice TerraForm łatwo wkomponują się w otoczenie, dzięki czemu, slogan na nich umieszczony nie zaburzy kompozycji przestrzeni. Tak dużej, designerskiej reklamy nie da się przeoczyć. Chcąc przyćmić inne przedsięwzięcia, warto posłużyć się nowatorską koncepcją i wykorzystać fantazyjne detale. Doskonałą szansą na to są okazjonalne wydarzenia i eventy, podczas których duże donice TerraForm okażą się skutecznym narzędziem marketingowym – można w nich umieścić gadżety reklamowe, promowane produkty, wizytówki i wszystko inne, co tylko przyjdzie nam do głowy. Będą spełniać nie tylko funkcję reklamową, ale również skłonią odbiorców do przekazywania informacji na temat promocji. W ten sposób można łatwo zwiększyć zasięg danej reklamy.

donice reklamowe

Marketing dużych możliwości

Z kolei nastrojowe, podświetlane donice z kolekcji Light to doskonały pomysł na połączenie oryginalnego oświetlenia oraz niespotykanej reklamy. Idealnie zorganizują każdą przestrzeń wokół siebie, stworzą niepowtarzalny wystrój, a do tego to godne uwagi formy promocji, które zapiszą się w pamięci mieszkańców miast. Pamiętajmy, że warto wyróżnić się z otoczenia, bowiem na ulicach dużych miast są dziesiątki przekazów reklamowych na niemal każdym kroku. Dlatego warto stworzyć przekaz inny niż wszystkie, podświetlane donice  mogą nam w tym pomóc.

Podświetlane sprzęty to jednak nie tylko donice. Doskonałą formą ekspozycji logotypu danej marki mogą być również jaśniejące ciepłym bądź zimnym światłem snack-bary. W ten sposób niezwykła reklama może trafić do najmodniejszych dyskotek i wszelkich innych obiektów gastronomicznych.

snack bar

snack bar

snack bar

Jeden produkt, wiele możliwości

O akcjach opartych na niestandardowych i niekonwencjonalnych działaniach lubią mówić media.  Promocja może zyskać na rozmachu, jeśli wykorzystamy donicę Gio Tondo z kolekcji TerraForm. Swoim wzrostem dorównuje postawnemu mężczyźnie, dlatego trudno będzie ją ominąć. Taka forma promocji pozwoli zmniejszyć koszty reklamy i dotrzeć do dużej liczby odbiorców.

duża donica

Duże donice i podświetlane snack-bary mogą stanowić rozwiązanie dla firm zmagających się z własnym wizerunkiem, jak również dla tych, które chcą go od podstaw zbudować. Są pomysłowym i niecodziennym nośnikiem reklamy. Wyeksponują logotyp, przyciągną uwagę, a co więcej: ozdobią przestrzeń.

Pomyśl o donicy ponownie. Czy teraz widzisz ją w innym świetle?

donice reklamowe


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group [sibwp_form id=2]

Dodaj komentarz