Podaruj miastu promocję

Podaruj miastu promocję

Miasto można określić jako niekończącą się opowieść. Może być ona długa i nudna, albo interesująca i fascynująca. Trzeba umieć opowiedzieć jego historię na tyle ciekawie, aby wyróżnić się spośród tysięcy innych. Jak zainteresować i sprawić, że odbiorca poczuje klimat miasta?

Iluminacje świąteczne w Szprotawie

Źródło: fot. Jan Ryszawy

Kluczem do sukcesu w działaniach promocyjnych miast są zintegrowane, długofalowe i przemyślane działania komunikacyjne. Jak więc najprościej trafić do serc mieszkańców oraz innych odbiorców?

Niemal każde miasto posiada przynajmniej jeden, godny polecenia innym symbol architektoniczny. Można wykorzystać go w promocji miasta, regionu czy powiatu. Odpowiednim tego przykładem mogą być wszelkiego rodzaju ozdoby, które obecnie znajdują się w przestrzeni miejskiej. Warto więc chwalić się rzeczami, które zachwycają swoim wyglądem, a przy tym są dobrze znane i lubiane przez mieszkańców.

wieże kwiatowe ozdobione kapustąŹródło: archiwum Terra

Pretekstem do pochwalenia się swoim miastem może być plebiscyt na „Najpiękniejsze jesienno-zimowe wieże kaskadowe Terra”, zorganizowany przez firmę Terra®.

Aby wziąć w nim udział, wystarczy przesłać max. 5 zdjęć w formacie JPG. Fotografie powinny przedstawiać zastosowanie produktów firmy Terra® w przestrzeni miejskiej.

Przykład? Do plebiscytu przystąpiło już kilka miast m.in. Elbląg, Trzebnica czy Szprotawa, aby dołączyć do ich grona należy przesłać zgłoszenie do 19 stycznia na adres: foto@terra-pl.eu

wieże kwiatowe w ElbląguŹródło: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu

Pięć zwycięskich miast, które zgromadzi największą liczbę głosów, otrzyma kupon rabatowy w wysokości 20% na wszystkie produkty firmy Terra®.

Ale prócz wymiernych korzyści, miasta mogą być pewne, że takimi działaniami promocyjnym wyróżnią się, a dzięki temu w ciekawy i nietypowy sposób opowiedzą swoją własną historię i podbiją serca mieszkańców.

Przed wysłaniem zgłoszenia zapoznaj się z regulaminem.

Zapraszamy!

Dodaj komentarz