Nokia już od dawna to wie, sekret sukcesu odkrył również Fiat, Coca-Cola i Giorgio Armani. Co łączy gigantów świata motoryzacji, mody i branży spożywczej? Poza niemałymi, stale rosnącymi zyskami cechą wspólną jest zamiłowanie do podświetlanych elementów. To one sprawiają, że branżowe eventy są niezapomniane.
Dobre rady zawsze w cenie
Wyróżnij się lub zgiń – to słynne hasło ukute przed laty przez guru marketingu Jacka Trouta nadal nie traci na ważności. W myśl tej życiowej rady warto postawić na pomysły, które najskuteczniej pozwalają wyprzedzić konkurencję. Najlepsze to te, które przyniosły sukces największym graczom na rynku usługowym.
Na początku jest światło
Skutecznym sposobem na niezapomnianą promocję jest wyeksponowane w ciekawy sposób światło. Lepiej nie powielać starych schematów i nie polegać na tradycyjnych lampach. Bez względu na to, jak bardzo są wymyślne… One już były! Najnowszy trend w świecie eventów i imprez promocyjnych to podświetlane donice, których funkcjonalność wychodzi daleko poza tradycyjny pojemnik na rośliny.
Frontem do Klienta
Podświetlane elementy łatwo dopasowują się do otoczenia, a umieszczone na nich logo nie destabilizuje założonej kompozycji. Nie jest tajemnicą, że doskonałą okazją do promocji są wydarzenia, podczas których można w bezpośredni sposób trafić do potencjalnego odbiorcy. Pozwólmy mu zasiąść na niebanalnym stole i siedzisku Cubrick, które pozwoli nie tylko wypocząć, ale stanie się oryginalną lampą, stolikiem oraz nośnikiem informacji.
All in one
Aby zaintrygować klientów lub gości trzeba zaproponować im coś niezwykłego. Donica kwiatowa jarząca się pulsującym, zmiennym światłem jest w sam raz. Podłużny pojemnik Longo może sprawdzić się jako oryginalna ścianka działowa, źródło światła, a jednocześnie nośnik przekazu reklamowego. Wypełniając butelkowanymi napojami lub gadżetami promocyjnymi podświetlane donice od nuno’ni, można w prosty i bardzo skuteczny sposób podbić serca gości dyskotek, klubów i lokali.
Nie tylko rośliny
Równie ciekawym pomysłem jest wypełnienie świecących donic od nuno’ni broszurami lub drobnymi przekąskami, które goście chętnie zabiorą ze sobą. To wszechstronne rozwiązanie, które w każdym momencie może pełnić inną rolę: od typowej donicy, przez pojemnik na drobiazgi i medium reklamowe, aż do samodzielnej dekoracji i ciekawej lampy.
Bądź czujny!
Stworzenie odpowiedniego wizerunku wymaga czujności. Intrygowanie, zadziwianie, a nawet szokowanie to kluczowe działania – tylko w ten sposób Klient zapamięta markę. Przekazy reklamowe spotykają go na każdym kroku i z czasem przestają być zauważane. Warto więc postawić na rozwiązanie, którego po prostu nie można przeoczyć!
Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group [sibwp_form id=2]