Let there be light!

Marzec 23, 2016

Nokia już od dawna to wie, sekret sukcesu odkrył również Fiat, Coca-Cola i Giorgio Armani. Co łączy gigantów świata motoryzacji, mody i branży spożywczej? Poza niemałymi, stale rosnącymi zyskami cechą wspólną jest zamiłowanie do podświetlanych elementów. To one sprawiają, że branżowe eventy są niezapomniane.

designerskie dekoracje nunoni (1)Źródło: www.nunoni.pl

Dobre rady zawsze w cenie

Wyróżnij się lub zgiń –  to słynne hasło ukute przed laty przez guru marketingu Jacka Trouta nadal nie traci na ważności. W myśl tej życiowej rady warto postawić na pomysły, które najskuteczniej pozwalają wyprzedzić konkurencję. Najlepsze to te, które przyniosły sukces największym graczom na rynku usługowym.

nunoni.pl-neon-8Źródło: www.nunoni.pl

Na początku jest światło

Skutecznym sposobem na niezapomnianą promocję jest wyeksponowane w ciekawy sposób światło. Lepiej nie powielać starych schematów i nie polegać na tradycyjnych lampach. Bez względu na to, jak bardzo są wymyślne… One już były! Najnowszy trend w świecie eventów i imprez promocyjnych to podświetlane donice, których funkcjonalność wychodzi daleko poza tradycyjny pojemnik na rośliny.

designerskie dekoracje nunoni (7)Źródło: www.nunoni.pl

Frontem do Klienta

Podświetlane elementy łatwo dopasowują się do otoczenia, a umieszczone na nich logo nie destabilizuje założonej kompozycji. Nie jest tajemnicą, że doskonałą okazją do promocji są wydarzenia, podczas których można w bezpośredni sposób trafić do potencjalnego odbiorcy. Pozwólmy mu zasiąść na niebanalnym stole i siedzisku Cubrick, które pozwoli nie tylko wypocząć, ale stanie się oryginalną lampą, stolikiem oraz nośnikiem informacji.

nunoni.pl-neon-2-1-1024x574Źródło: www.nunoni.pl

All in one

Aby zaintrygować klientów lub gości trzeba zaproponować im coś niezwykłego. Donica kwiatowa jarząca się pulsującym, zmiennym światłem jest w sam raz. Podłużny pojemnik Longo może sprawdzić się jako oryginalna ścianka działowa, źródło światła, a jednocześnie nośnik przekazu reklamowego. Wypełniając butelkowanymi napojami lub gadżetami promocyjnymi podświetlane donice od nuno’ni, można w prosty i bardzo skuteczny sposób podbić serca gości dyskotek, klubów i lokali.

designerskie dekoracje nunoni (2)Źródło: www.nunoni.pl

Nie tylko rośliny

Równie ciekawym pomysłem jest wypełnienie świecących donic od nuno’ni broszurami lub drobnymi przekąskami, które goście chętnie zabiorą ze sobą. To wszechstronne rozwiązanie, które w każdym momencie może pełnić inną rolę: od typowej donicy, przez pojemnik na drobiazgi i medium reklamowe, aż do samodzielnej dekoracji i ciekawej lampy.

designerskie dekoracje nunoni (6)Źródło: www.nunoni.pl

Bądź czujny!

Stworzenie odpowiedniego wizerunku wymaga czujności. Intrygowanie, zadziwianie, a nawet szokowanie to kluczowe działania – tylko w ten sposób Klient zapamięta markę. Przekazy reklamowe spotykają go na każdym kroku i z czasem przestają być zauważane. Warto więc postawić na rozwiązanie, którego po prostu nie można przeoczyć!

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

  • podświetlane donice5 kwietnia 2013 Świet(l)na metamorfoza Stare powiedzenie: pokaż mi, jak mieszkasz, a ja powiem Ci, kim jesteś - w dzisiejszych […]
  • ścieżka rowerowa van Gogha17 listopada 2014 Ścieżka w wersji light Piękne iluminacje i bezpieczeństwo na drodze mogą iść w parze. Projekt holenderskiej […]
  • break bar terraform6 marca 2014 Świeć dobrym wizerunkiem Coca-Cola, Ferrari, Fiat, Nike, Mercedes, Nokia – co łączy te znane marki? Przede […]