Zdrowie, moda i uroda. I TerraForm.

Podświetlane donice X-pot

Jeden produkt, wiele możliwości. Sensus Polska udowodnił to podczas dni otwartych Nantes Cosmetics, wykorzystując donice TerraForm.

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

W minioną sobotę odbyły się dni otwarte firmy Nantes Cosmetics. W hotelu Ibis Styles w Wałbrzychu spotkali się przedstawiciele firm takich jak: Nantes, Sensus Polska, Ikor  i Malinowe Wieszaki. Jako że każda z nich stawia na tworzenie wizerunku kobiety, spotkanie było głównie poświęcone wydobyciu ich piękna. Uczestnicy mogli  więc wziąć udział w prezentacji produktów oraz kursach makijażu.

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

 Marka Sensus Polska postawiła przede wszystkim na pokaz metamorfoz i promowanie kosmetyków.  Przy tworzeniu swojego stanowiska postawiła na niekonwencjonalne metody i łamanie stereotypów., by zainteresować wszystkich gości. Potwierdziło się w ten sposób stwierdzenie, że wbrew obiegowej opinii, duże donice to produkt zarezerwowany nie tylko dla kwiatów. Firma Sensus Polska wykorzystała donice X-POT light z kolekcji TerraForm do wyeksponowania swoich produktów w bardzo praktyczny i niecodzienny za razem sposób. Dowód? Wystarczy spojrzeć na zdjęcia. Po przykryciu przezroczystą płytą plexi, duża donica szybko i sprawnie przekształciła się w nowoczesny, designerski stolik.

Dni otwarte spotkały się z pozytywnym odbiorem. Kameralna atmosfera, relaksacyjna muzyka, pokaz podstaw technik medytacji, sprawiły że całość okazała się być wartościowym przedsięwzięciem.

 Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra

Podświetlane donice X-pot

źródło: archiwum Terra