Włoska szkoła designu
Przed nami wielki szał świątecznych zakupów. To gorący okres dla sprzedawców, którzy głowią się nad skutecznymi formami promocji. A Włosi pokazali, że pomysł na nią może być bardzo prosty.
Wyróżnienie się na tle innych firm może wydawać się trudnym zdaniem, zwłaszcza przed świętami. Krótkie spojrzenie na włoskie przedsiębiorstwa rozwiewa ten mit – skuteczna promocja biznesu nie wymaga wysiłku, a jedynie dobrego pomysłu.
Włoski rodowód to powód do dumy, szczególnie dla elementów dekoracyjnych, od lat gwarantuje on niepowtarzalny wygląd i wysoką jakość. Właśnie takim pochodzeniem legitymuje się podświetlana choinka Lightree, modna lampa, a jednocześnie idealne narzędzie w promocji biznesu. Skutecznie wyeksponuje witrynę i na długo przykuje wzrok nawet najbardziej zabieganego Klienta.
Z możliwości tej niezwykłej lampy podłogowej skorzystały już największe światowe marki odzieżowe: Lightree zdobi właśnie świąteczne witryny popularnej włoskiej sieci sklepów odzieżowych MaxMara – czy to nie najlepszy dowód na to, że są skutecznym wsparciem w walce o względy Klienta?
W gorącym okresie przedświątecznym podświetlane choinki Lightree spotkać można również w najróżniejszych obiektach usługowych – kilka z nich ustawiono na dziedzińcu luksusowego czterogwiazdkowego hotelu I Castelli we Włoszech. Wytrzymałe materiały i szczelna instalacja elektryczna pozwala eksponować choinki Lightree również na zewnątrz, bez obawy o to, że zaszkodzą im opady lub niskie temperatury.
Odzieżowi giganci i luksusowe hotele to nie jedyne miejsce dla podświetlanych choinek. Równie skutecznie usprawnią one promocję mniejszych biznesów. Niezależnie od szerokości geograficznej i klimatu, zawsze zaintrygują i skuszą do skorzystania z oferty… a stąd już tylko niewielki krok do zysków.
To właśnie we Włoszech narodziło się poczucie stylu, mieszkańcy słonecznej Italii najlepiej znają się na designie i doskonale wiedzą na czym polega modne wzornictwo, mają więc najlepszą świadomość tego, w jaki sposób najlepiej przyciągnąć do siebie gości. Skoro oni już wybrali najlepsze sposoby promocji swoich biznesów, dlaczego by nie pójść za sprawdzonym przykładem?