Wielkie donice: tyle możliwości, ile pomysłów!

1 września 2015
image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Mogą być klasyczne i występować w typowej dla siebie roli. Mogą być również nieco bardziej oryginalne i pokryć się logotypami bądź hasłami reklamowymi.

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

Mogą stać się też naprawdę zwariowane i przeobrazić się w płótno dla kreatywnych artystów. W każdej roli wielkie donice równie dobrze spełniają swoją najważniejszą rolę: skutecznie ożywiają szare przestrzenie!

Holendrzy inspirują

jeden z pierwszych pomysłów na wykorzystanie wielkich donic przywędrował wprost z Belgii. To właśnie tam holenderska marka Elho włączyła się do promowania akcji mającej na celu promowanie „naturalnej strony miasta”. Duże donice Round zostały przeobrażone w artystyczne płótna i w ciągu jednego dnia stały się niepowtarzalnymi dziełami sztuki. Gładka powierzchnia pozwoliła na stworzenie rozmaitych wzorów, które następnie przyczyniły się do upiększania przestrzeni belgijskiego miasta Liege.

Polacy nie gorsi!

Właściwości pojemników wykonanych z polietylenu sprawiły, że pomysł aranżowania przestrzeni publicznych szybko przyjął się również na terenie Polski. Wielkie donice Gianto są lekkie, a ich gładka powierzchnia pozwala na najróżniejsze eksperymenty artystyczne. W tym roku dwie łódzkie artystki ozdobiły pojemniki autorskimi rysunkami, tworząc niepowtarzalną dekorację. Donice trafiły na ulice Łodzi, stając się częścią akcji „Wędrujące drzewa”, promującej ideę zwiększenia terenów zielonych w mieście. Sukces akcji potwierdza, że Polacy chcą natury w swoim otoczeniu, a akcja z Łodzi to tylko początek szeregu podobnych wydarzeń. Wielkie donice nuno’ni mogą przecież sprawdzić się jeszcze w niejednej roli, a ostateczny pomysł na ich wykorzystanie ogranicza jedynie wyobraźnia.

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

Wielkie możliwości do odkrycia

Warto wykorzystać niekończące się możliwości, jakie dają wielkie donice. Od eventow artystycznych aż do akcji ekologicznych i społecznych, a także jako forma niebanalnej reklamy. Powierzchnia pojemników może stać się tłem dla logo przedsiębiorstwa lub hasła reklamowego. Wybierając donice podświetlane, można uzyskać jeszcze bardziej przykuwający uwagę element – bo czy można przeoczyć coś tak niezwykłego?

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni