Wielkie donice: tyle możliwości, ile pomysłów!

1 września 2015
image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Mogą być klasyczne i występować w typowej dla siebie roli. Mogą być również nieco bardziej oryginalne i pokryć się logotypami bądź hasłami reklamowymi.

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

Mogą stać się też naprawdę zwariowane i przeobrazić się w płótno dla kreatywnych artystów. W każdej roli wielkie donice równie dobrze spełniają swoją najważniejszą rolę: skutecznie ożywiają szare przestrzenie!

Holendrzy inspirują

jeden z pierwszych pomysłów na wykorzystanie wielkich donic przywędrował wprost z Belgii. To właśnie tam holenderska marka Elho włączyła się do promowania akcji mającej na celu promowanie „naturalnej strony miasta”. Duże donice Round zostały przeobrażone w artystyczne płótna i w ciągu jednego dnia stały się niepowtarzalnymi dziełami sztuki. Gładka powierzchnia pozwoliła na stworzenie rozmaitych wzorów, które następnie przyczyniły się do upiększania przestrzeni belgijskiego miasta Liege.

Les Pots TachésŹródło: www.facebook.com

Polacy nie gorsi!

Właściwości pojemników wykonanych z polietylenu sprawiły, że pomysł aranżowania przestrzeni publicznych szybko przyjął się również na terenie Polski. Wielkie donice Gianto są lekkie, a ich gładka powierzchnia pozwala na najróżniejsze eksperymenty artystyczne. W tym roku dwie łódzkie artystki ozdobiły pojemniki autorskimi rysunkami, tworząc niepowtarzalną dekorację. Donice trafiły na ulice Łodzi, stając się częścią akcji „Wędrujące drzewa”, promującej ideę zwiększenia terenów zielonych w mieście. Sukces akcji potwierdza, że Polacy chcą natury w swoim otoczeniu, a akcja z Łodzi to tylko początek szeregu podobnych wydarzeń. Wielkie donice nuno’ni mogą przecież sprawdzić się jeszcze w niejednej roli, a ostateczny pomysł na ich wykorzystanie ogranicza jedynie wyobraźnia.

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

Wielkie możliwości do odkrycia

Warto wykorzystać niekończące się możliwości, jakie dają wielkie donice. Od eventow artystycznych aż do akcji ekologicznych i społecznych, a także jako forma niebanalnej reklamy. Powierzchnia pojemników może stać się tłem dla logo przedsiębiorstwa lub hasła reklamowego. Wybierając donice podświetlane, można uzyskać jeszcze bardziej przykuwający uwagę element – bo czy można przeoczyć coś tak niezwykłego?

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

 

Źródło: materiały prasowe nuno’ni

Dodaj komentarz