Tradycyjna wystawa w niecodziennym wydaniu

20 listopada 2012
image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Dobra aranżacja wystawy sklepowej często decyduje o tym czym, czy klient przekroczy progi naszego sklepu. Czasu na podjęcie decyzji pozostaje mu niewiele. Warto więc wykorzystać te pierwsze kilka sekund i wzbudzić jego zainteresowanie, a tym samym przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Jak więc zrobić dobre pierwsze wrażenie, wyróżnić się i przyciągnąć spojrzenia świetnie urządzoną witryną sklepową?

Unikalny oraz atrakcyjny wygląd jest często podstawowym kryterium, które przyciąga klientów. Jak wiadomo, poza wszelkim zamiłowaniem do marek, to dzięki witrynie sklepowej, która jest najtańszą, najstarszą i co najważniejsze najskuteczniejszą formą reklamy – przyciągamy klientów do naszego sklepu…

Kiedy witryna sklepowa jest skuteczna?

To czy witryna zostanie zauważona, zależy od jej lokalizacji, asortymentu, a także od tego, w jaki sposób wyeksponujemy naszą ofertę. Dlatego bez wątpienia pozostaje kwestia jej efektywności. Dlaczego? Ponieważ jej głównym zadaniem jest zatrzymanie i zainteresowanie przechodnia.

Skuteczna wystawa sklepowa

Co wpływa na to, że witryna jest zauważalna? Co może wyróżnić ją spośród szarych, mało atrakcyjnych, sztampowych wystaw? Oczywiście, światło…

Nie od dziś wiadomo, że światło dobrze dobrane do charakteru wnętrza, decyduje o jego końcowym wyglądzie. Najważniejsze jest, aby oświetlenie harmonizowało się i tworzyło jedną, spójną całość z wyposażeniem oraz stylem danej architektury. Dlatego powinniśmy odpowiednio dobrać natężenie, jasność, kolor, ale także rodzaj światła, które będzie przedstawiać towar.

Źródło: archiwum Terra

Postaw na design

Oprócz reflektorów, które zawiesimy pod sufitem, odpowiednim pomysłem, który może przyciągnąć uwagę klientów będzie wyjątkowy, świecący element, który pojawi się w naszej witrynie. Designerska dekoracja to znakomity sposób na wzbogacenie witryny sklepowej czy wnętrza centrum handlowego. Przyciągnie uwagę, zaintryguje, jest niepowtarzalnym pomysłem na skuteczną promocję własnego biznesu. Warto więc do tego celu wykorzystać duże, podświetlane donice czy tradycyjne formy w niecodziennym wydaniu.

Podświetlane donice typu Y-Pot Light, charakteryzują się gustowną subtelnością. Elegancki włoski design w połączeniu z efektem świetlnym z pewnością zadowoli wszystkich zwolenników klasyki w nowoczesnym wydaniu.

Źródło: archiwum Terra

Warto również na czas zbliżających się świąt Bożego Narodzenia wzbogacić swoją wystawę o niecodzienne i podświetlane świąteczne drzewko – Lightree.

Źródło: archiwum Terra

Powyższe elementy z powodzeniem mogą pełnić również funkcję niezwykłej wizytówki – można na nich umieścić logo firmy lub każdy dowolny komunikat. To niezwykły ekspozytor reklamowy, a także ciekawy detal, który posłuży do dekoracji wnętrza i jego najbliższego otoczenia.

Źródło: archiwum Terra

Dzięki nim pomieszczenie w prosty sposób zyska luksusowy klimat i wyjątkowy charakter. A przecież na tym nam najbardziej zależy.