Promocja miasta Wrocław na Euro

Promocja miasta Wrocław na Euro

Polskie miasta coraz częściej stają się miejscem ważnych międzynarodowych wydarzeń. Dowodem na to jest Wrocław, który zdobył tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Tytuł ESK daje miastu dużo możliwości. Przez rok Wrocław będzie skupiał na sobie uwagę całej Europy. Co więcej, ma również szansę wnieść wkład w rozwiązanie licznych kwestii istotnych dla naszego kontynentu. Wrocław nie tylko przyśpieszy swój rozwój, ale również zyska efektowną promocję. Wiele możliwości promocyjnych przed miastami otwiera również Euro. Jak w tej kwestii radzi sobie Wrocław?

Wszystkie działania promocyjne miasta Wrocław na Mistrzostwa Europy koncentrują się na dwóch hasłach: „Mecz to tylko początek” i „2012 powodów, by odwiedzić Wrocław”.

Wrocław również w tym roku rozpoczął kampanię w Wiedniu, Londynie i Berlinie. Polega ona na wywieszeniu bilbordów w tych miastach, które zachęcą fanów piłki nożnej do przyjazdu do Wrocławia. Władze miasta do promocji również wciągnęły artystów. Łukasz Rostowski specjalnie dla Wrocławia nagrał płytę „Kosmosstumostów”, która opowiada o historii powstania miasta.

Szacuje się, że Wrocław na reklamę wydał około 10, 5 mln zł. Działania musiały się opłacić, dowodem na to jest fakt, że Wrocławska arena zdobyła drugie miejskie w plebiscycie na najpiękniejszy stadion świata zbudowany w 2011 roku. Co ciekawe, obiekt zdobył uznanie nie tylko kibiców mieszkających w Polsce, ale także tych pozostających za granicą. Co jest dla miasta wielkim wyróżnieniem.

Poniżej spot promujący miasto Wrocław na Mistrzostwa Europy 2012

Spot ukazuje Wrocław jako dynamiczne, pełne życia miasto. Nie do przeoczenia pozostają wiszące kaskadowe konstrukcje kwietnikowe, które dumnie, niczym jego największa wizytówka, promują miasto,  tworząc na Rynku sznur kwiecistych kul. Widać to na 37 s. jak i 45 s.

Aby zwiększyć rozpoznawalność miasta na Euro 2012 dobrym pomysłem jest zainwestowanie w charakterystyczne produkty na Mistrzostwa Europy.  Jednym z nich jest konstrukcja przestrzenna w kształcie piłki nożnej. TerraBall to jedyna tego typu forma architektoniczna, która wprowadza w przestrzeń miejską akcent imprezy piłkarskiej. Występuje jako niezależny element wolnostojący, z możliwością obsadzenia roślinnością lub forma zamknięta – skonstruowana z modułów pleksi, o dowolnym kolorze i nadruku. Przyciągnie wzrok, zaciekawi i zainteresuje wszystkich fanów piłki nożnej!Produkty na Euro 2012

Źródło: Archiwum Terra

Zachęcam do przedstawienia swoich uwag i opinii w polu komentarz.

Dodaj komentarz