Produkty na Euro

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Przemysł kwitnie! Za sprawą zbliżającego się Euro 2012. W całej Polsce można już kupić produkty i gadżety związane z Mistrzostwami Europy 2012.

Fani piłki nożnej mogą już w sportowych sklepach kupić: koszulki, szaliki, czapki czy piłki. Natomiast sklepy sieciowe oferują nam dosłownie wszystko w barwach i z logo Euro 2012!I tak możemy nabyć kubki, zeszyty, flagi, a nawet pendrivy. Dla fanów jest to niezła gratka i świetny sposób do zdobycia unikalnych i kolekcjonerskich rzeczy, zwłaszcza jeśli produkowane są w niewielkiej ilości. Z pewnością na tym się nie zakończy, a w samych sklepach z dnia na dzień będziemy dostrzegać coraz więcej produktów związanych z Euro 2012.

A co dzieje się w samych miastach, które organizują Euro? Prócz wybudowanych, oczywiście atrakcyjnych stadionów, niewiele wskazuje na zbliżające się święto i wielką fetę… A szkoda, bo możliwości na przyciągnięcie fanów do swojego miasta jest wiele.

Architektoniczne formy inspirowane Euro 2012

Pamiętajmy, że od tego, czy kibice wybiorą nasze miasto, zależy bardzo wiele. Przede wszystkim należy stworzyć im odpowiedni klimat, a także charakterystyczne miejskie symbole, z którymi będą się mogli identyfikować i przy których chociażby będą robić sobie pamiątkowe zdjęcia.

Odpowiednim rozwiązaniem na tego typu zapotrzebowanie są architektoniczne formy inspirowane Euro 2012 w kształcie ogromnej piłki nożnej, które zaprojektowała firma Terra. Elementy te doskonale wpiszą się w klimat zbliżającej się imprezy piłkarskiej. Jednocześnie pomogą współtworzyć atmosferę oraz ułatwią dostęp do informacji.

Firma Terra stworzyła całą gamę produktów dedykowanych właśnie na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Znajdziemy tutaj innowacyjne znaki informacyjno-kierunkowe, czyli przestrzenne modele piłkarzy wraz z powierzchnią informacyjną. Produkty TerraPlayers, to różnorodność nośników informacji, mnogość modeli piłkarzy oraz ogromna funkcjonalność przy jednoczesnym zachowaniu spójnej stylistyki. Dzięki temu możemy łączyć poszczególne elementy w architekturze miejskiej, wpływając tym samym na klimat i atmosferę tego, jedynego w swoim rodzaju, piłkarskiego święta w naszym kraju.

W ofercie znajdziemy również modele piłkarzy, przyjmujące formę nowoczesnych rzeźb, zwane – TerraArt. Idealnie wkomponują się one w przestrzeń miejską, nadając jej charakter Mistrzostw Europy. Bogactwo form oraz ich prosta, spójna stylistyka sprawiają, że możemy bardzo prosto łączyć poszczególne produkty. A jeśli dołożymy do tego najnowszą technologię, jakość, trwałość oraz bezpieczeństwo – produkty te staną się w sposób oczywisty dla miasta najlepszą jego wizytówką i doskonałym symbolem zbliżających się Mistrzostw.

Poniżej kilka wizualizacji z wykorzystaniem produktów firmy Terra:


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group

Dodaj komentarz