„Shoot & win” czyli nowa kampania Poznania i Euro 2012 za granicą

Poznań rozpoczyna nową akcję promocyjną skierowaną do 4 europejskich krajów: Chorwacji, Włoch, Irlandii i Niemiec. Tym razem miasto zaprasza do wspólnej zabawy kibiców piłkarskich z krajów, które za niecałe 2 miesiące zagrają w Poznaniu.

Kampania „Shoot & win” oparta jest na dynamicznym oraz chwytliwym haśle, które ma zachęcić fanów piłkarskich do nakręcenia filmu według wskazanego schematu i wzięcia udziału w konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Kampania rusza 16 kwietnia i potrwa do połowy maja.

Do udziału w konkursie zachęcać będzie nakręcony w połowie marca spot, którego elementem łączącym wszystkie jego cztery wersje jest wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, wychowanek i długoletni zawodnik Lecha Poznań, Bartosz Bosacki. Na filmie legendę poznańskiej drużyny zobaczyć można w koszulce z hasłem „Come and Join” podającego piłkę do kolejnych bohaterów. Wszyscy kopią ją w podobny sposób, pokazując, jak należy nakręcić film. Film kończy się w Poznaniu, gdzie na Starym Rynku piłkę odbiera Bosacki.

Wersja angielska filmu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z5mdT0CX9fo&feature=player_embedded[/youtube]

Spot reklamowy ma zachęcić fanów piłkarskich do nakręcenia filmu wg. wskazanego schematu i wzięcia udziału w konkursie. Zadanie konkursowe polega na nagraniu krótkiego (maks. 30-sek.) filmu, a następnie zamieszczenia go na stronie internetowej konkursu.

Spośród tych, którzy zdecydują się nadesłać swój film, wybranych zostanie 20 zwycięzców, po 5 osób z każdego kraju. Szczęśliwcy zaproszeni zostaną w niezapomnianą podróż do Poznania, na UEFA EURO 2012™. Każdy zwycięzca otrzyma też miejsce VIP w oficjalnej Strefie Fanów UEFA EURO 2012™ oraz… specjalną niespodziankę od Prezydenta Miasta Poznania.

Wersja włoska filmu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lbJTYIiRlv4&feature=player_embedded[/youtube]

Historię wykorzystaną w filmie dopasowano do każdego z krajów, którego reprezentacja już w czerwcu zagra w Poznaniu – Chorwacja, Irlandia i Włochy. Dodatkowo, z racji bliskości i atrakcyjności Niemiec, przygotowana została także wersja dla mieszkańców tego kraju.

Wersja niemiecka filmu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fgfKs1NbRC8&feature=player_embedded[/youtube]

Miasto zrealizowało tzw. „spot lokalny” – film kręcony był w najbardziej charakterystycznych, „pocztówkowych” miejscach w każdym z czterech krajów przy udziale lokalnych epizodystów.

Kampania „Shoot and win” jest kontynuacją kampanii „Congrats! Come & Enjoy UEFA EURO 2012™ in Poznan”.

Wersja chorwacka filmu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NFNRZaiwHW8&feature=player_embedded[/youtube]

Źródło: https://www.poznan.pl/