Naturalna promocja miasta

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Większość dzisiejszych miast dynamicznie się rozwija i urbanizuje. Od kilku lat możemy zauważyć ogromny boom inwestycyjny, powstają nowe drogi, budynki, czy osiedla. Za tym powinna iść troska o wizerunek miasta.

Jednocześnie wśród mieszkańców można dostrzec poczucie niepokoju związanego z bałaganem i degradacją naturalnego środowiska, które ostatecznie nie powinno być nikomu obojętne. Bo czy szare, zabetonowane i pozbawione naturalnego życia miasto przyciągnie turystów i inwestorów?

Wizerunek jest kluczowym elementem „sprzedaży” miasta, które coraz częściej traktowane jest po prostu jako – produkt. A konkurencja na rynku jest przecież spora! Każde miasto chce przyciągnąć jak najwięcej turystów, inwestorów, czy nowych mieszkańców, bo to oni napędzają lokalną gospodarkę i ożywiają rynek pracy. Dlatego warto dołożyć wszelkich starań, by chodząc po historycznym śródmieściu, deptaku, czy rynku ludzie widzieli, że władze miasta szanują nie tylko jego spuściznę kulturową, ale również naturalną przestrzeń.

Strategia promocji miasta powinna uwzględniać jego naturalne walory oraz dziedzictwo kulturowe, czy indywidualną tożsamość miejsca. Powinna przy tym wykorzystać dostępną, nowoczesną technologię. Tak aby z nudnego, szarego miasta stworzyć niepowtarzalne dotąd miejsce, stworzyć jego naturalny wizerunek!

Sądzę, że piękno przestrzeni nas otaczającej zależy od roślin, czy  kwiatów.  Od tego, jak w swej różnorodności przeplatają się ze sobą, tworząc ogólny efekt, pełen swoistych barw i kształtów. Ale jak stworzyć naturalne, pełne kwiatów miasto?

Kompozycje kwiatowe, czy krzewy wymagają ogromnego poświęcenia czasu na ich wzrost. Za to kaskadowe konstrukcje kwiatowe gwarantują natychmiastowy efekt! Takie konstrukcje kwietnikowe – wieże kwiatowe, przeznaczone są do zastosowania w architekturze miejskiej: na rynku, deptaku, pasażach spacerowych, alejach.

Na terenie obszarów pozamiejskich, np. traktów oddzielających pasy ruchu, a także parków, ogrodów i obszarów przydomowych (tarasy, balkony, wybiegi). A także wszędzie tam, gdzie poniesie nas wyobraźnia!

Czy naturalna promocja miasta nie wygląda znakomicie? 

Naturalna promocja Twojego MiastaŹródło: Archiwum Terra

Więcej na: https://kompleksowausluga.pl

Zachęcam do przedstawienia swoich uwag i opinii w polu komentarz.


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group

Dodaj komentarz