Marketing dużych możliwości

A gdyby tak wyróżnić się z tłumu, przyćmić inne pomysły i przyciągnąć klientów niestandardową formą reklamy?
Najnowsze raporty marketingowe donoszą: reklama outodoorowa, dostępna na otwartych przestrzeniach dociera do największej liczby odbiorców. Ze względu na to, że powoli stajemy się społeczeństwem aktywnym, dużo czasu spędzamy poza domem – tym samym, standardowe reklamowe przekazy: telewizyjny i internetowy stają się coraz mniej skuteczne.
Wyczucie rynku to podstawa
Zdobycie nowych klientów wymaga niestandardowego myślenia. Wiele zależy od samego produktu, jednak nawet najbardziej doskonałe artykuły nie wybiją się na rynku bez odpowiedniej reklamy. Klasyczne media powoli stają się marketingowym przeżytkiem, mają stosunkowo niewielki zasięg i stały się czymś powszednim, wręcz nudnym, a nawet drażniącym.
Klient? Teraz chce czegoś więcej!
Standardowe kanały reklamy powoli stają się częścią przeszłości. Elementy uznane niegdyś za kontrowersyjne już dawno stały się obojętne w odbiorze – do zwrócenia uwagi potencjalnego klienta trzeba czegoś więcej. Współczesny konsument jest świadomy jak nigdy dotąd. Dobrze wie czego chce, a różnorodność ofert na rynku pozwala mu na swobodny wybór. Właśnie dlatego marketing oparty na nietypowych pomysłach jest tak ważny. Jak więc zaintrygować potencjalnego klienta? Z pomocą przyjdą duże donice w roli nośnika reklamy – eleganckie, podświetlane, z możliwością umieszczenia logo. Duże donice TerraForm łatwo wkomponują się w otoczenie, dzięki czemu, slogan na nich umieszczony nie zaburzy kompozycji przestrzeni. Tak dużej, designerskiej reklamy outdoorowej nie da się przeoczyć!
Duże donice jako nośnik reklamy
Chcąc przyćmić inne przedsięwzięcia, warto posłużyć się nowatorską koncepcją i wykorzystać fantazyjne detale. Doskonałą szansą na to są okazjonalne wydarzenia i eventy, podczas których duże donice TerraForm okażą się skutecznym narzędziem marketingowym – można w nich umieścić gadżety reklamowe, promowane produkty, wizytówki i wszystko inne, co tylko przyjdzie nam do głowy.
Konkurencja? Owszem jest…daleko z tyłu
Duże donice mogą stanowić rozwiązanie dla firm zmagających się z własnym wizerunkiem, jak również dla tych, które chcą go od podstaw zbudować. Są doskonałym i niecodziennym nośnikiem reklamy. Wyeksponują logotyp, przyciągną uwagę, ozdobią przestrzeń. Planując działania marketingowe, pamiętajmy słowa Aliny Wheeler, autorki przewodnika dla managerów, która jest zdania, że „Marka jest walutą XXI wieku, a rozpoznawalna marka – miarą sukcesu”.