Jedyne tak wyczesane stanowisko!

Przeszło 180 wystawców z branży kosmetycznej i fryzjerskiej spotkało się na targach Uroda – pośród nich nie zabrakło marki SENS.US, której stanowisko uświetniły donice Nuno’ni.
Tegoroczne targi Kosmetyczne i Fryzjerskie Uroda odbyły się w Gdańsku w dniach 4-5 października w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo. Na największym tego typu wydarzeniu w północnej Polsce zaprezentowały się renomowane marki i dystrybutorzy profesjonalnych kosmetyków do stylizacji oraz wyposażenia dla branży.
Wyróżnij się lub zgiń
Konkurencja nie śpi, a targi zawsze skupiają duże grono przedstawicieli jednolitej branży – każdy z nich chce, by to właśnie jego prezentacja była niepowtarzalna i zainteresowała gości. Gdy na odwiedzających czeka aż tak liczne grono wystawców, to zadanie staje się szczególnie trudne… ale nie awykonalne – wystarczy jedynie pomysł.
Tajemnica sukcesu
Sekretem sukcesu w promocji marki jest kreatywność. Nieszablonowy pomysł sprawia, że oferta zapada w pamięci. Stanowisko marki fryzjerskiej SENS.US powstało właśnie w myśl tej zasady, a duże zainteresowanie gości to najlepszy dowód na jej słuszność. W miejscu klasycznych stołów na fryzjerskie kosmetyki znalazły się designerskie podświetlane donice Nuno’ni, które jednocześnie stały się niebanalnym sposobem na wyeksponowanie logotypu.
Odetnij się od schematów
Marka SENS’US postawiła na oryginalność – bliźniacze podświetlane donice Assumi ulokowane na froncie stanowiska skupiały na sobie uwagę przechodzących gości. Nie sposób się przy nich nie zatrzymać! Pojemniki wypełnione w tak awangardowy sposób intrygują, są więc doskonałym nośnikiem reklamy.
Włos z głowy nie spadnie
Imprezy targowe zawsze skupiają znaczną ilość gości, w takich warunkach nie trudno więc o przypadkowe uszkodzenia ekspozycji. Bezpieczeństwo użytkowania, funkcjonalność i nienaganna forma dekoracji to największe walory podświetlanych pojemników z kolekcji Nuno’ni.
Donice wykonano z polietylenu, są więc niezwykle wytrzymałe, ale również lekkie, ich przenoszenie nie wymaga użycia siły, a ewentualne wypadki nie są w stanie zagrozić ani gościom, ani samym pojemnikom.
Porady utalentowanych stylistek, najciekawsze fryzjerskie nowości, warsztaty najmodniejszej stylizacji, a to wszystko podane w niezwykle ciekawej formie – oto sposób na udaną promocję, z którego skorzystała marka SENS.US.