Jedyne tak wyczesane stanowisko!

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Przeszło 180 wystawców z branży kosmetycznej i fryzjerskiej spotkało się na targach Uroda – pośród nich nie zabrakło marki SENS.US, której stanowisko uświetniły donice Nuno’ni.

IMG_9795_0010_BackgroundŹródło: www.ilovesensus.pl

Tegoroczne targi Kosmetyczne i Fryzjerskie Uroda odbyły się w Gdańsku w dniach 4-5 października w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo. Na największym tego typu wydarzeniu w północnej Polsce zaprezentowały się renomowane marki i dystrybutorzy profesjonalnych kosmetyków do stylizacji oraz wyposażenia dla branży.

sensus polska donice nunoniŹródło: www.ilovesensus.pl

Wyróżnij się lub zgiń

Konkurencja nie śpi, a targi zawsze skupiają duże grono przedstawicieli jednolitej branży – każdy z nich chce, by to właśnie jego prezentacja była niepowtarzalna i zainteresowała gości. Gdy na odwiedzających czeka aż tak liczne grono wystawców, to zadanie staje się szczególnie trudne… ale nie awykonalne – wystarczy jedynie pomysł.

sensus polska donice nunoni
Źródło: www.ilovesensus.pl

Tajemnica sukcesu

Sekretem sukcesu w promocji marki jest kreatywność. Nieszablonowy pomysł sprawia, że oferta zapada w pamięci. Stanowisko marki fryzjerskiej SENS.US powstało właśnie w myśl tej zasady, a duże zainteresowanie gości to najlepszy dowód na jej słuszność. W miejscu klasycznych stołów na fryzjerskie kosmetyki znalazły się designerskie podświetlane donice Nuno’ni, które jednocześnie stały się niebanalnym sposobem na wyeksponowanie logotypu.

sensus polska donice nunoni Źródło: www.ilovesensus.pl

Odetnij się od schematów

Marka SENS’US postawiła na oryginalność – bliźniacze podświetlane donice Assumi ulokowane na froncie stanowiska skupiały na sobie uwagę przechodzących gości. Nie sposób się przy nich nie zatrzymać! Pojemniki wypełnione w tak awangardowy sposób intrygują, są więc doskonałym nośnikiem reklamy.

sensus polska donice nunoni Źródło: www.ilovesensus.pl

Włos z głowy nie spadnie

Imprezy targowe zawsze skupiają znaczną ilość gości, w takich warunkach nie trudno więc o przypadkowe uszkodzenia ekspozycji. Bezpieczeństwo użytkowania, funkcjonalność i nienaganna forma dekoracji to największe walory podświetlanych pojemników z kolekcji Nuno’ni.

sensus polska donice nunoni Źródło: www.ilovesensus.pl

Donice wykonano z polietylenu, są więc niezwykle wytrzymałe, ale również lekkie, ich przenoszenie nie wymaga użycia siły, a ewentualne wypadki nie są w stanie zagrozić ani gościom, ani samym pojemnikom.

sensus polska donice nunoni Źródło: www.ilovesensus.pl

Porady utalentowanych stylistek, najciekawsze fryzjerskie nowości, warsztaty najmodniejszej stylizacji, a to wszystko podane w niezwykle ciekawej formie – oto sposób na udaną promocję, z którego skorzystała marka SENS.US.

sensus polska donice nunoniŹródło: www.ilovesensus.pl

IMG_9795_0003_IMG_9853
Źródło: www.ilovesensus.pl

sensus polska donice nunoniŹródło: www.ilovesensus.pl


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group

Dodaj komentarz