Do galerii czy na zakupy?

Nowoczesne galerie handlowe nie służą już tylko samym zakupom. Te wielkie centra rozrywki kuszą nie tylko ofertą, ale również atrakcyjną architekturą budynku, jego wystrojem, ciekawą aranżacją sklepów… a nawet zieleni.
Współczesne galerie to dokładnie przemyślana architektura, w skład której wchodzi nie tylko sama bryła budynku, ale również infrastruktura: ławki, kosze, oświetlenie, drogowskazy. W ten sposób powstaje najprawdziwsza miniatura tętniącego życiem miasta.
Elementem równowagi pomiędzy nowoczesnym designem a elementem natury są wprowadzane do wnętrz rośliny (tzw. interior landscaping). To istotny, chociaż nieco niedoceniany element aranżacji.
Gościa należy zaskoczyć. Tymczasowe, zmienne zielone dekoracje to sposób na odświeżenie aranżacji, a jednocześnie naturalny filtr powietrza w zadaszonych, zatłoczonych budynkach. Stosując duże donice Plane Ring marki TerraForm można również wzbogacić przestrzeń o wygodną ławkę.
Donica A-malo to propozycja dla okolic punktów gastronomicznych, gdyż poza pojemnikiem na roślinę, jest również wygodnym stolikiem.
Źródło: www.terraform.pl
Sieć wi-fi w galeriach to już standard, jednak nie zawsze istnieje możliwość swobodnego użytkowania komputera lub smartfona. Donica A-malo to funkcjonalne rozwiązanie, które pozwoli wygodnie skorzystać z dobrodziejstw technologii, a jednocześnie umożliwi kontakt z naturą.
Za hodowlą roślin w galeriach przemawia stała temperatura, brak zanieczyszczeń i opadów. Powietrze jednak bywa w nich suche, dlatego należy pamiętać o częstym podlewaniu. Kwestię pielęgnacji rozwiążą pojemniki z funkcją podwójnego dna magazynującego wodę, np. donica Perga. Wkładka uprawna, jaką posiada pozwala również na ekspresową zmianę aranżacji… i zaskoczenie klienta.
Sezonowe kwitnące atrakcje, ogródki, zielone strefy wypoczynku – to one tworzą najbardziej oblegane miejsca centrach handlowych. To przyjemne, zadaszone, ciepłe zakątki, które sprawiają, że jeszcze nie raz zadamy sobie pytanie: na zakupy czy do galerii?