Niebiesko-żółty trend w miastach – akcja charytatywna Solidarni z Ukrainą! 

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Chociaż mrożące krew w żyłach wydarzenia na Ukrainie, trwają już kilka miesięcy, to nie znaczy, że zapał do pomocy powinien stopniowo wygasać. Organizacje, miasta, instytucje publiczne i prywatne robią wszystko, co w ich mocy, by wesprzeć uchodźców, ale też potrzebujących, którzy pozostali na terenie swojego kraju. 

Oprócz zbiórek niezbędnych do życia środków ważne jest także pokazanie solidarności. Właśnie dlatego wiele miast decyduje się na zawieszenie flagi ukraińskiej na masztach, pojawiają się niebiesko-żółte iluminacje na budynkach, a na elewacjach powstają murale. W wyniku konfliktu na Ukrainie zrodził się nowy trend w ozdabianiu przestrzeni miejskiej wiosennymi kwiatami w kolorach narodowych naszych sąsiadów. Większość miejscowości podczas ukwiecania Wież Kwiatowych, rabat, skwerów zdecydowała się na bratki w kolorze niebieskim i żółtym. 

Podsumowanie akcji charytarywnej

Zakończyła się akcja charytatywna „Solidarni z Ukrainą”. Firma Terra Group w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca sprzedała w sumie 32 donice w kolorach niebieskich i żółtym o łącznej kwocie 40 139,25 zł. Zgodnie z deklaracją przekazała na fundację Polska Akcja Humanitarna: 4 013,93 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na cele wspierające mieszkańców Ukrainy, między innymi na paczki żywnościowe, środki pierwszej potrzeby oraz pomoc psychospołeczną.

Specjalne podziękowania dla:

  • Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu,
  • Gminie Kosakowo,
  • niemieckiego miasta Bottrop,
  • czeskiego miasta Žatec.

Akcja charytatywna firmy Terra Group

Firma Terra Group, której rozwiązania w wielu miastach wprowadzają roślinności do miejsc, gdzie nie jest możliwe stworzenie tradycyjnych rabat kwiatowych, z uwagą i aprobatą przygląda się inicjatywą dekorowania przestrzeni barwami flagi ukraińskiej. Dodatkowo w spontanicznym geście solidarności, dostrzegła potencjał, by nieść pomoc dla najbardziej potrzebujących. W związku z tym stworzyła akcję pod hasłem „Wy pokazujecie solidarność, my wspieramy potrzebujących. Razem zdziałamy więcej!”, która w przypadku zakupu dowolnej ilości donic Gianto (Classic, Sito, Tablo, Grande, Plane Ring Lux) w kolorach niebieskim i żółtym przekaże 10% wartości zamówienia netto na fundację Polska Akcja Humanitarna. Dzięki temu drobny gest zmienia się w realne wsparcie. Akcja trwa do końca czerwca.

akcja-charytatywna-na-pomoc-ukrainie-terra-group
Niebieskie i żółte duże donice miejskie.

Niebieskie i żółte donice miejskie

Duże donice miejskie w kolorach niebieskim i żółtym zostaną w przestrzeni dłużej niż kwiaty, dlatego gest solidarności nie skończy się wraz z przekwitnięciem wiosennych kwiatów. Inicjatywa będzie stale przypominał o nieustannej potrzebie pomocy. W dodatku w dużych donicach można stworzyć piękne kompozycje roślinne, które będą dawać ukojenie i podnosić na duchu nie tylko uchodźców, a także tych, którzy niosą wsparcie. 

Akcja charytatywna przyniesie pomoc i piękno

Akcja charytatywna firmy Terra Group przyniesie nie tylko pomoc dla potrzebujących, ale też wprowadzi do przestrzeni naturalne piękno. 

Skontaktuj się z opiekunem klienta Terra Group.


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group

Dodaj komentarz