Reklama też może być –eko!

Kwiecień 6, 2016

Wielkopowierzchniowe reklamy są już wszędzie. Krzykliwe, nachalne, nieestetyczne… Kto nie ma ich dość? Billboard z Londynu jest ich całkowitym przeciwieństwem – zobaczmy:

ekologiczny bilboard (4)Źródło: www.popupcity.net

W Lambeth, dzielnicy Londynu, powstała wielkopowierzchniowa reklama, która skutecznie godzi interesy przedsiębiorców i miłośników schludnej aranżacji przestrzeni publicznej. Czym różni się ta reklama od innych?

ekologiczny bilboard (3)Źródło: www.popupcity.net

Zacznijmy jednak od podobieństw. Billboard skutecznie spełnia swoją podstawową rolę: jest medium reklamowym i może przekazywać przechodniom informacje na temat konkretnej oferty. Charakteryzuje się również, podobnie jak inne obiekty tego typu, niemałymi wymiarami, które sprawiają, że skutecznie góruje nad okolicą.

ekologiczny bilboard (2)Źródło: www.popupcity.net

Różnice są jednak trudne do przeoczenia! W dolnej części tej gigantycznej reklamy znajduje się miejski kwietnik, w którym mieszkańcy mogą uprawiać warzywa i rośliny ozdobne. Podłużna donica stanowi jednocześnie podstawę wielkiej reklamy, przez co stabilizuje ją w gruncie. Za pielęgnację roślin nasadzonych w podstawie billboardu odpowiedzialne są dwie lokalne grupy The Oasis Community Farm oraz Eat Work Art.

ekologiczny bilboard (1)Źródło: www.popupcity.net

Poza tym, że nowa reklama spełnia swoją rolę pod względem marketingowym, stanowi również ciekawy element przestrzeni. Wizja nowych, przyjaznych mieszkańcom, a jednocześnie skutecznych billboardów wydaje się naprawdę wspaniała.

To czas na promocję… nowych, zdrowszych i szczęśliwszych przestrzeni publicznych!

Print Friendly, PDF & Email
Altana murowana czy drewniana?
Madryt „zakwitnie”, by walczyć z globalnym ociepleniem!

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis
Poprzedni wpis
To wyjątkowo piękna roślina, która kwitnie właśnie teraz. Najczęściej jest pastelowo różowa, bywa też biała, kremowa oraz purpurowa. Wbrew pozorom…