Promocja miast poprzez „zielone” produkty firmy Terra

image_pdfZapisz ten artykuł w formacie .pdfimage_printWydrukuj ten artykuł

Zespół Terra serdecznie zaprasza na seminarium – Miejska Sztuka Ogrodowa, którego tematem przewodnim będzie „Promocja miast poprzez zieleń”. Seminarium odbędzie się 24 lutego br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, Pawilon 15. Prowadzący: dr hab. Piotr Urbański, prof. Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Tradycyjnie pod koniec lutego specjaliści z branży ogrodniczej spotkają się w Poznaniu, by uczestniczyć w Targach Ogrodniczych i Architektury Krajobrazu. 24 lutego przewidziany jest jako dzień dla profesjonalistów, to właśnie wtedy po raz szósty redakcja „Zieleni Miejskiej” we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi organizuje seminarium „Miejska Sztuka Ogrodowa”.

Tematem przewodnim najbliższej edycji będzie promocja miast poprzez zieleń. Podczas seminarium zostanie przedstawiony problem: jak w nowoczesny i kompleksowy sposób można promować miasta właśnie poprzez tereny zieleni. Podczas spotkania zostanie przedstawionych wiele przykładów z kraju i zagranicy w tym również prezentacja firmy Terra®, która odbędzie się 24 lutego (piątek) o godz. 14.05 pod tytułem „Promocja miasta poprzez „zielone” produkty firmy Terra”.

Prezentację przedstawi Dyrektor Zarządzający firmy Terra® – Bogusław Albinowski. Podpowiemy, jak dzięki kwiatom można wpłynąć na wizerunek miasta oraz jak dzięki naturze można skutecznie wypromować swoją przestrzeń miejską.

Tematyka seminarium:

  • Promocja miasta poprzez „zielone” produkty firmy Terra
  • Identyfikacja wizualna miast poprzez zieleń;
  • Katalog mebli miejskich – kompleksowe podejście miast na przykładzie Olsztyna, teoria i praktyka;
  • Sztuka i zieleń a promocja miast;
  • Reprezentacyjne rośliny dla miast;
  • Festiwale jako przykład promocji miast;
  • Symbioza wody i miasta na przykładzie światowych metropolii;
  • Przestrzenie industrialne i nowoczesne jako przestrzeń odzyskana dla miasta;
  • Parkowe trendy – produkt, który przyciąga.

Uczestnikami Miejskiej Sztuki Ogrodowej będą zarządcy terenów zieleni, wykonawcy, ogrodnicy i architekci krajobrazu. W ubiegłym roku wzięło w niej udział ponad 800 osób z całej Polski. Udział w seminarium jest bezpłatny.

Program seminarium:

9.00

Rejestracja uczestników przy wejściu (w przypadku braku rejestracji drogą elektroniczną )
11.00-11.20 Otwarcie seminarium Rozstrzygnięcie konkursu „Inspiracje w przestrzeni”
Sesja I Identyfikacja wizualna

11.20-11.30

Wystąpienie wprowadzające – promocja miast dr hab. Piotr Urbański, Marzena Jeleniewska Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

11.30-11.50

Identyfikacja wizualna miast poprzez zieleń Barbara Czerniawska

11.50-12.20

Strategia Meblowania Miasta jako narzędzie kształtowania wizerunku przestrzeni publicznej. O projektowaniu zieleni w mieście Marcelina Chodyniecka-Kubeckaprof. Andrzej Wielgosz Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

12.20-12.35

Kształtowanie nawierzchni wodoprzepuszczalnych i wodoszczelnych z kamienia naturalnego i kostki brukowej Igor Gorzelski, Quick-mix

12.35-12.50

Przerwa na kawę

Sesja II

Zieleń a  mieszkańcy miast

12.50-13.10

Drzewa dla miast wytrzymałe na suszę prof. dr hab. Mieczysław Czekalski,Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

13.10-13.30

Miasto-ogród jako inicjatywa społeczna Anna Komorowska

13.30-13.50

Zielone interwencje dr Krzysztof Herman Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

13.50-14.05

Narzędzia i informacje ułatwiające znalezienie właściwych roślin B. Szmit, K. Kurowski Związek Szkółkarzy Polskich

14.05-14.20

 

Promocja miast poprzez „zielone” produkty firmy Terra  Bogusław Albinowski

14.20-14.30

Przerwa na kawę

Sesja III

W  stronę marketingu
14.30-14.50 Rewitalizacja nabrzeży w światowych metropoliach – trzy modele postępowania prof. dr hab. Marek Kosmala SGGW

14.50-15.10

Zielone oblicze Berlina – atrakcja dla mieszkańców i turystów dr Monika Latkowska, SGGW

15.10-

15.30

Parkowe trendy –  produkt, który przyciąga dr hab. inż. Alina Drapella-Hermansdorfer Politechnika Wrocławska

15.30-15.50

Promocja miasta przez zieleń a wirtualny świat dr inż. Agnieszka Kępkowicz Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

15.50-16.05

Kompletność asortymentu – ważny atut dostawcy roślin Jarosław Juszczak,
Boot & Hortorus

16.05-16.15

Podsumowanie seminarium

 

Pobierz prezentację
Promocja miast poprzez „zielone” produkty firmy TERRA

 

A tak było rok temu:


Foto: gardenia.mtp.pl

Film: Targi Ogrodnicze GARDENIA 2011

Źródło:gardenia.mtp.pl

Pobierz dodatkowo program seminarium

Więcej na temat seminarium i targów Gardenia

 

 


Cześć!
Nie Przegap! Dołącz do Naszego Newslettera!
Otrzymuj informacje o nowościach, specjalnych promocjach i inspirujących treściach. Wprowadź swój e-mail i bądź z nami na bieżąco!
Kamila Pieślak i zespół Terra Group [sibwp_form id=2]

Dodaj komentarz